måndag 19 juli 2010

My Precious

Pure LOVE. Har en ny MacBook Pro i min ägo. Är för dum att inse vilka fantastiska funktioner den har, jag är nog så överväldigad över att kunna välja färg på mina stickers. (STICKERS = post its på datorn. HUR SMART??!!!) Eller att jag har en calender som är grym. Pojkvännen pratar om format, siffror hit och dit, HD och annan shit. Aja, det är säkert hur coolt som helst. Jag har iTUNES. Hallå!

Blir helt omöjligt att slita mig från My Precious. Hur jobb ska bli gjort framöver ter sig obegripligt. Så jag tänker att...Hmm...Blogga!!! Låt oss börja blogga igen. Jag och min MacBook Pro. (PRO... :)) Så får vi se om det var en summerfling eller livslång kärlek.

Startat diet idag. Bröllop om 20 dagar. Inte mitt eget, men nog så viktigt för att jag måste vara fit. Kommer synas mycket. (Och höras, aaahh....pirr!) Även om det inte var en sanning är det ett faktum att brudtärneklänningen i dagsläget sitter liite för tajt. Så nu kör vi. Jag och proteinet. Var tvungen att grunda med choklad igår kväll. Viktigt.

Klev upp tidigt för att jobba. Inte blogga. Better do it. Hänger numera en hel del ute i Bro. (www.eniro.se -> Karta) Det är skojigare än man kan tro. Där ute är det friare dresscode, YES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar