söndag 12 september 2010

Still partylover?

Söndagsångesten är tillbaka och GUSH I HATE IT. Det är tomt, ensamt och sorgligt. Jag sitter på jobbet med samma känsla som för några år sedan men på ett annat jobb - Det känns som hemma. Tryggt och säkert. Och den känslan i sig är oooh så tragisk.

Idag rekade jag mitt nya bostadsområde. Mysigt och redan en kändisspotting! Blir finemangens detta. Kläd- och skoförvaring blir utan konkurrens min främsta utmaning. Det och att måla bort en röd fondvägg. Vem hjälper mig??!!! Någon i familjen, en vän, ett ex? Mitt tålamod sträcker sig inte så långt att jag kan dona med det själv.

Okej, gårdagen. MYCKET trevlig middag med goda vänner på Vapiano. Strawberry Daquiris I love. Jag och frun drog vidare till Ambassadeur och dansade. Vi och småbarnen typ. Vi har nu tre alternativ varav allt annat än det tredje alternativet är okej:

1. Mitt känslotillstånd är inte i rätt fas än. Mina tankar är inte riktigt i rätt bana.
2. Just den här nattklubben inhyser den typen av klientel som är mindre väl passande till 27-åriga tjejer med ett sunt förnuft.
3. Jag är gammal och har således blivit tråkig. Nattklubbsåren har gått mig förbi.

Vi hoppas på ettan eller tvåan och beger oss vidare i vår undersökning nästa helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar