fredag 6 augusti 2010

Bröllopsladdning!

...fight fight fight fight fight for this love... =)

Snart är det bröllop! Jag är toktaggad! Massor av familj och vänner samlade på samma plats och JAG ska mastra hela högen, mooohahaha. (Jo, det kan vara så att jag överskattar min betydelse i sammanhanget.) Lätt ångestframkallande men ännu mer roligt.

Men iTunes! Hur många ÅR efter är jag egentligen? Det är ju en fantastisk uppfinning! Man kan köpa hur många låtar som helst. Kanske bäst man sätter en gräns för hur många bitar á 9 kr man får inhandla... However, musik är som en drog.

Semestern blev ickebefintlig den här veckan. Oh well, får bli senare i höst. Nu j-ar lägger vi gasen i botten och fixar jobbet. Och bröllopet...en. Nästa par att fira nästa lördag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar