måndag 2 augusti 2010

Det fina med måndagar

Måndagar känns värst på söndagar. Inget snack om saken. För när måndagsmorgonen väl är kommen är det sjukt tillfredsställande att ha städat, tvättat, betalat räkningar och i allmänhet administrerat livet innan klockan slagit 8.00.

Sörplar i mig min proteindrink. Allt ska i. Jag festar med en Pepsi Max till efterrätt. Man får hitta sina glädjeämnen. Min nya kollega är som en manlig jag. Hur bra som helst! Han har lärt mig en ny diet :) Vi kör den på varsitt håll. Ni vet väl att dieter mer handlar om vägen dit än om själva målet? Efter många år blir man störd i huvudet och roas av sina mentala projekt. Känns tomt att bara vara vanlig.

Den här veckan ska allt viktigt göras. Det är en viktig vecka helt enkelt. För på lördag... Då ska mina absoluta favoriter gifta sig. Det måste bli smashing, något annat finns inte!

Näe, dags att byta från MacBook till ProBook...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar