måndag 23 augusti 2010

Fint umgänge

Lycka är att sitta i soffan och njuta av umgänget: En underbar och galen vän, en tokig mupp till storebror och en sockersöt lika muppig svägerska spelandes vid bordet. Plus en liten Mowgli som älskar kllaaaaaaa (läs: choklad) och som alltid får som hon vill, sovandes i sängen.

Nu har jag läst en massa bloggar också. Inte igår. Och påbörjat en här-kommer-hösten-med-nya-tag-lista.

Appropå chokladen så stoppade vi i oss allt på ett par dagar. 2 kg rakt ner i några kistor. Mums.

1 kommentar:

  1. Som du kanske förstår så håller även jag på att läsa ikapp mig på lite bloggar. Har inte varit mycket det av sista tiden.

    Och hoppas du inte blir arg nu (tänkte på ditt tidigare inlägg) för orolig blir jag ändå över dig lilla vän och du måste verkligen göra något åt det innan det är försent och bubblan blir lika stor som hela världen.

    Prestera ska man och nå toppen ska man definitivt MEN med de rätta medel och med hälsan i behåll!

    Men som sagt, vi måste prata... Kan vi inte börja med tankeläsning och skicka tankar mellan varandra? Fasen vad smidigt ;)

    Du, jag hoppas du inte känner stress och prestationsångest inför stafetten? Ta det lugnt och ta det i din egen takt, vi är bara glada att du är snäll och hoppar in och är med :)

    Tusentals kramar

    SvaraRadera